איזה אלבום מתאים לאירוע?

איזה אלבום מתאים לאירוע?

לאירועים מומלץ להשתמש באחד המוצרים הגדולים שלנו, ישנם עיצובים מסוגננים או אפשרות לעיצוב חופשי:
פורטפוליו חלון - במידות 30X39 ס"מ הדפים במשקל (עובי) 170 גרם, הכריכה מצופה בבד בצבע שתבחרו וישנו חלון מיוחד לתמונה במרכז הכריכה.
פריזמה חלון - במידות 30X30 ס"מ הדפים הרגילים במשקל (עובי) 170 גרם, הכריכה מצופה בבד בצבע שתבחרו וישנו חלון מיוחד לתמונה במרכז הכריכה. אלבום זה ניתן לשדרג בתוספת של הדפסת  יהלום שמקנה פתיחה שטוחה עם דפים עבים של 400 גרם המוגנים מפני רטיבות,שריטות ולכלוך (בתשלום נוסף ורק עד 101 עמודים).
פריזמה גדול - במידות 30X30 ס"מ הדפים הרגילים במשקל (עובי) 170 גרם, הכריכה מודפסת וניתנת לעיצוב חופשי. אלבום זה ניתן לשדרג בתוספת של הדפסת יהלום שמקנה פתיחה שטוחה עם דפים עבים של 400גרם המוגנים מפני רטיבות,שריטות ולכלוך (בתשלום נוסף ורק עד 101 עמודים).
בעמוד המחירון ניתן לראות את המחירים לפי מס' העמודים (ולא לפי מספר התמונות) וכן לראות את מגוון הכריכות הקיים.
    • Related Articles

    • איזה משימות עושה ה AI עבורי?

      שילבנו את הבינה המלאכותית במגוון של משימות על מנת להקל עליכם ולקצר משמעותית את העבודה שלכם ואת הזמן שיקח לכם להכין אלבום: - בחירת התמונות הטובות ביותר, זו המשימה החשובה והקשה ביותר בהכנת האלבום - סידור התמונות באלבום, בצורה חכמה שלא קופצת מנושא לנושא ...
    • איך עושים אלבום וכמה זמן זה לוקח?

      הכנת אלבום הינה משימה שיכולה להיות פשוטה או מורכבת - תלוי בכם, ויכולה לקחת שעות-ימים-שבועות-חודשים. החלק הראשון בתהליך תלוי בכם! עריכת האלבום - אם אתם מכירים את כלי העריכה שלנו, התמונות שלכם מוכנות, ואתם יודעים מה אתם רוצים - זה יכול לקחת זמן קצר ...
    • איך ממשיכים לערוך אלבום שכבר התחלתי בעורך אונליין?

      בעורך אונליין מתחילים אלבום חדש דרך עמוד האלבומים. לאחר ששמרתם את האלבום החדש, על מנת להכנס שוב לעריכת אלבום שכבר נשמר, יש לעשות זאת דרך עמוד "הפרוייקטים שלי" בחשבונכם. הכניסה לעריכה הינה דרך "המשך עריכה" שמופיע בפירוט המידע של כל פרוייקט.
    • מה ההבדל בין אלבום רגיל לבין אלבום חלון?

      בפיקאבוק אנו מבדילים בין אלבומי חלון לבין אלבומים עם כריכה מודפסת: האלבומים עם חלון הם בעלי מראה יחודי, עשויים כריכה קשה מבד/דמוי עור במגוון צבעים. בכריכת האלבום משולבת תמונה בחזית בתוך חלון מיוחד. אלבומים עם כריכה מודפסת הם בעלי כריכה קשה מודפסת ...
    • יש לכם אלבום לגן ילדים?

      אלבומי גן ילדים מעוצבים בכל הפורמטים - פורטרט (עומד), פנורמי (שוכב) ופריזמה (ריבועי) ניתן לבחור את עיצוב גן הילדים המיוחד או כל עיצוב אחר שמתאים, להוסיף עמודים ולשנות את העריכה. לעמוד אלבומי גן לסוף שנה במחיר מיוחד ליחצו כאן.