האם יש הגבלה לכמות התמונות?

האם יש הגבלה לכמות התמונות?

אין הגבלה על כמות התמונות שניתן להעלות, אך מומלץ מאוד למיין את התמונות ולבחור את הרצויות לפני העלאתן כדי שיקל עליכם בעת העיצוב.
בעריכה אונליין מומלץ להעלות את התמונות בחלקים,  כ-50 תמונות בכל פעם  ולשמור את הפרוייקט בסיום כל מנה, על מנת שהטעינה תהייה יעילה ומהירה יותר (וכן למנוע מצב שאם יש ניתוק באינטרנט התהליך יפסק באמצע). מומלץ שלא לטעון יותר מכמה מאות תמונות לפרויקט - עריכה של אלבום עם אלפי תמונות עשויה להיות כבדה ואיטית.
בנוגע לעיצוב האלבום, בכל מוצר ניתן לבחור בכל עמוד אין סוף אפשרויות עיצוב, כולל בחירת כמות שונה של התמונות. אפשר לפתוח את לשונית "תבניות" המכילה מגוון גדול של תבניות מוכנות לעמוד או ליצור בעצמך עיצוב אישי כרצונך. ניתן להמשיך ולעצב בעזרת הלשוניות של הרקעים וקליפארט (איורים).יתרונה של שיטת עיצוב האלבומים שלנו הינה הגמישות לבחור בכל גודל שהוא לתמונה, ואף לשלב מספר גדלים שונים באותו עמוד. בעזרת לחיצה על לשונית "תבניות" ניתן לקבל מגוון גדול של תבניות מוכנות מראש שיקלו עליכם לעצב את האלבום שלכם.
עיצוב הכריכה: באלבומים בעלי כריכה מודפסת - ניתן לערוך את הכריכה כרצונכם. באלבומים בעלי חלון - לא ניתן לשנות את גודל התמונה בכריכה. ניתן לשלב רק תמונה אחת בחלון ולהוסיף עליה טקסט אם רוצים. אין לעצב את השטח שמחוץ לחלון כי הוא לא יודפס.
    • Related Articles

    • האם התמונות חייבות להיות בטלפון?

      לא, ניתן ליבא גם תמונות שנמצאות בענן, למשל, בגוגל פוטוז, פייסבוק, אינסטגרם, ועוד. התמונות יורדו לנייד שלכם כך שהאפליקציה תוכל להשתמש בהן, ואפילו לסנן ולמיין גם אותן!
    • האם יש לכם גם מסכות לתמונה?

      כאשר עומדים על תמונה בתוך האלבום נפתח תפריט בצד ימין בו יש אופציה שנקראת "מסגרת לתמונה" בעזרת ניתן לקבוע פס מסגרת בעובי ובצבע שתבחרו. בנוסף קיימת אופציה "מסיכה לתמונה" שבה התמונה מקבלת צורה גיאומטרית לבחירתכם וכן ניתן לייבא עוד מסיכות ע"י לחיצה על ...
    • התמונות שמורות בגוגל, איך מעבירים ממנו תמונות?

      בשלב זה ניתן להעביר תמונות רק מגוגל פוטוס Google Photos ולא מגוגל דרייב Google Drive. לאחר ההתחברות לגוגל פוטוס וסימון התמונות הרצויות, יש ללחוץ על כפתור "יבא תמונות" שבצד ימין התחתון של המסך, ולאחר מכן ללחוץ על כפתור "המשך" שבצד השמאלי של המסך. אם ...
    • כיצד מקבלים הצעת מחיר לכמות גדולה של אלבומים?

      לקבלת הצעת מחיר לכמויות גדולות יש לפנות במייל: info@picabook.co.il ולצרף את כל הפרטים הנ"ל: 1. שם המוצר המבוקש (מתוך מגוון המוצרים בעמוד המחירון) 2. כמות העותקים הנדרשת. 3. מס' העמודים. 4. מידע נוסף כגון האם נדרש לתאריך מסויים? האם זו הזמנה למוסד ...
    • האם ניתן לעצב על בסיס לוח השנה שהזמנתי בשנה שעברה???...ז"א רק להחליף את התמונות?

      יש להתחיל לוח חדש, להוסיף תמונות חדשות, אבל בהחלט מומלץ ליבא את תאריכי האירועים / ימי הולדת מהלוח הקודם!